czwartek, 23 stycznia 2014

Miłowice - "Linowy Staw" - OP7AA3

Dziwnym trafem Hubert, mój sąsiad założył skrzynkę na trasie, którą wcześniej sobie zaplanowałem . W sobotę wieczorem dostałem od niego info, że jest nowa skrzyneczka. Wyszło tak, że w  niedzielny ranek wybrałem się z kolegą Tedzikiem na trening po okolicznych szlakach. Tym razem wybór padł na czerwony szlak z nitką południową i północną, którą prowadzi do Żar. Końcówka naszej trasy przebeigała przez Miłowice, gdzie znajdowała się skrzyneczka przy stawie Linowym, jak nazwał go Huba. Gdy dotarłem na  miejsce przy kordach kręciło się małżeństwo. Po kilku słowach okazało się, że ta starsza para to goście zza granicy. Hubert zakłada skrzynki dwu systemowe i już drugi raz z rzędu gość z Niemiec sprzątnął mi FTF'a z przed nosa....Ale na drugi dzień miałem skan na skrzynce od Andreasa:).Link do skrzynki[...]Mój trening[...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz